• Home
  • Retourprocedure
 

Retourprocedure

 

Bericht aan Belgische klanten: retouren niet via de website aanvragen, maar altijd contact op te nemen met sales@vanditmar.nl 

 

Procedure retouren

Stap 1: Vraag uw retouren aan via de pagina Nieuwe Retouraanvraag .verstuur deze met de knop  AANVRAGEN  

Geef ook het retourtype aan! 

 

Stap 2: Kijk de volgende dag bij retouren om te zien of uw retouraanvragen zijn goedgekeurd. 

Zijn uw retouraanvragen allemaal goedgekeurd, ga dan verder naar stap 3.

 

Is een retouraanvraag niet goedgekeurd dan kan dit de volgende redenen hebben:

 - Er zit geen recht van retour op deze titel.
 - De retourtermijn is verstreken.
 - De betreffende titel is bij een andere leverancier besteld.

 

Stap 3:

Voer hier een ophaalverzoek in voor het aantal BLAUW-GROENE of GRIJZE kratten of dozen retour. De chauffeur komt dan bij u langs met retourstickers voor een goede retourverwerking. Let op: wij crediteren alleen onbeschadigde boeken - tenzij de retourreden zichtschade is. Zorg dus dat de boeken goed verpakt zijn, met zo min mogelijk risico op schade onderweg.

 

Stap 4:

Na ontvangst van de retouren zullen wij de boeken binnen drie weken crediteren. De creditnota ontvangt u altijd op maandag samen met uw weekfactuur.